Maxima

Door Anja van Duren op 15 november 2018

Vanochtend om 10:00 was het weer zover. De PvdA in Midden-Groningen is bezig met een permanente campagne en de actie voor Kledingbank Maxima loopt bij ons het hele jaar door. We hadden inmiddels weer een bestelbus vol met kleding voor de Kledingbank en we hebben dit weer kunnen overhandigen aan de vrijwilligers. Na de een kopje koffie in ons pand aan de van Noortstraat in Hoogezand, zijn we begonnen met inladen. De kledingbank was weer erg blij met de opbrengst! De opbrengst wordt verdeeld over de locaties Veendam, omdat hier ook veel mensen komen uit voormalig Menterwolde en de kledingbank in Hoogezand Sappemeer.

Wat doet de fractie van de PvdA in de permanente campagne? Dit is veelal vrijwilligerswerk. Wij helpen onder andere af en toe bij de gastentafel in de Gockingaheem, zamelen kleding in voor Maxima, speelgoed voor het MAC voor de ruilderij  de Lijwieckstee in Noordbroek en we houden ons aanbevolen om ook ergens anders eens de handen uit de mouwen te steken. Zo leren we de organisaties goed kennen en weten we wat er speelt. Door veel te praten, mee te werken en kennis te maken met de vrijwilligers en en medewerkers krijgen we inzicht in de verschillende organisaties en hun vrijwilligers en in wat er speelt en nodig is.

Denkt u nu, ze mogen hier ook wel een keer komen? Dat kan! Laat het ons dan weten. Wij nodigen instellingen, vrijwilligersorganisaties of andere liefhebbers van harte uit om ons eens wegwijs te maken.

U kunt een mail sturen naar [email protected]

Anja van Duren

Mijn naam is Anja van Duren en ik heb een relatie met Klaas van der Borgh. ik ben moeder van 4 kinderen en 1 bonuszoon. Josco woont in Arnhem samen met Debby, Roxana heeft een geregistreerd partnerschap met Dennis en ze hebben twee prachtige dochters, Ayla en Elin.  Jaedyn woont begeleid in Assen en Cailean

Meer over Anja van Duren